Våler Fokus har inngått medieavtale med SolørMagasinet, iSolør.no og SolørRadioen for Vålerdagene som arrangeres 19. og 20. august. Dette betyr for arrangementet en bred mediedekning, men også økonomisk bidrag til arrangementet.
Årets Vålerdager arrangeres 19. og 20. august, og nylig inngikk Våler Fokus en medieavtale med SolørMagasinet, iSolør.no og SolørRadioen. Dette betyr i korte trekk at disse kanalene skal være de foretrukne annonsekanalene til årets Vålerdager, og til gjengjeld får Vålerdagene bred mediedekning og økonomisk støtte.
– Avtalen er vinn-vinn for begge parter. Vi får vist oss frem, og samtidig markedsført oss bredt på radio, nett og papir. Gjennom disse kanalene når vi ut til alle, sier Ståle Bryhn i Våler Fokus.
Han føler dette er en god løsning for å nå bredt ut om årets Vålerdager. SolørMagasinet som kommer ut 17. august vil ha hovedfokus på Vålerdagene, og også hos iSolør.no og SolørRadioen vil det være stort fokus på årets happening i Våler i forkant.
– Flere og flere av de vi ønsker å nå er på nett, og for de som ikke er på nett når vi ut gjennom radio og papir. Her treffer vi alle, og at deler av annonsesalget tilbakeføres til arrangementet er helt topp. Det koster mye å drive Vålerdagene, og dette til styrke oss, sier Bryhn.
Mye begynner å bli klart til årets Vålerdager, men Bryhn vil ikke røpe så mye ennå.
– Årets arrangement bygger på samme lest som fjorårets. Det blir aktiviteter i to hele dager og fullt trøkk på kveldstid. Det blir allsang og arrangementer for alle aldersgrupper, sier Bryhn.